torsdag den 17. januar 2013

Kreaweekend

Jeg pakker og pakker (kommer vist nærmest ikke til at sove...) Skal på en hel vidunderlig kreaweekend med en super dejlig veninde. Vi skal sy og sy og syyyy. Vi drager afsted i hendes forældres sommerhus, kun hende og jeg. Ingen mænd eller børn... Har fyldt køleskabet, så mand og børn kan overleve på andet end slik :D.
Og så har jeg haft min blog i et år lige præcis i dag. Vildt, synes ellers kun lige jeg startede for lidt siden... Tiden flyver, puha...
Nå men her er et lille udpluk af det jeg gerne vil nå at sy. Kommer IKKE til at sove ;)

9 kommentarer:

  1. Hold da op det lyder som en god idé med den weekend. Og sikke en masse krea ting du skal have med. Fantastisk. Ønsker dig en super dejlig weekend med veninden. Håber du også får bare lidt søvn! ;o)

    SvarSlet
  2. Vi sover når vi kommer hjem :D, ej men det bliver så fantastisk. Har gjort det før med en anden veninde. Resultatet viser jeg frem på mandag, når jeg har fået en lur ;)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en super weekend ;-) rigtig go tur

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det burde man gøre MEGET oftere

      Slet
  4. Åh jeg elsker bare kreaweekend uden mand og børn :-) jeg håber det bliver vildt hyggeligt og du får lavet en masse spændende ting. Og så må du hvile ud når du kommer hjem :-)
    Jeg skal selv afsted første weekend i marts - feeeedt!
    Ha en rigtig god tur.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det burde indføres med lov, at kreaqvinder har pligt til mindst 6 kreaweekender i år (og MEGET gerne mere).
      Glæder mig som et lille barn. Og god tur til dig, når du skal afsted.
      Kh Susanne

      Slet
  5. Tillykke med 1 års fødselsdagen. Jeg har pakket og klar til weekenden, som jeg har glædet mig til meget længe

    SvarSlet