lørdag den 24. marts 2012

bålkapper

Har været i gang med at hjælpe ungernes FDF gruppe med at lave bålkapper af hundetæpper, hobbyfilt og bomuldssnor.

Ungerne fik til opgave at flette/sno/knytte en snor og så hjalp de med at placere de filt stykker jeg havde klippet ud. Jeg limede så det hele på. Jeg har syet hætte på og lige givet dem en tur igennem overlockeren, for hundetæpper er IKKE hvad de har været..
Ungerne var super glade og stolte. Dejlig oplevelse og spændende at se hvad der virkelig sker til deres FDF møder ;0)

update: FIND MØNSTER HER

7 kommentarer:

  1. De er bare blevet så flotte, du er altså så kreativ.

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er de flotte og kanon ide.. Det kan jeg godt forstå de blev glade for...

    SvarSlet
  3. Mange tak :0).
    Kan huske vi selv havde noget lignede, da jeg var spejder. Det var med en løbegang i halsen og det fyldte ALT for meget, tænkte at en hat måtte da være sagen....

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte - det er en rigtig god idé.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. hvordan sys det sammen?
    ser super godt ud

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak. Hætten syes sammen hvor der er klippet og efterfølgende syes hætten på kappen ved halshullet. Håber det giver mening :D

      Slet