fredag den 10. januar 2014

Lækkert hår...

Nu bliver jeg squ liiiige nød til at reklamere lidt (og nej jeg får ikke en krone for det, kun læææækert hår, som jeg selv punger ud for)...
Ja jeg vil påstå at jeg har verdens bedste og mest fantasifulde frisør. Hun er pragtfuld og har altid en sjov og anderledes idé.Jeg er sådan en af de der kunder der forventer, at når nu jeg beder om noget nyt og vildt, så får jeg det squ også.... Det har bare ikke altid været sådan, og jo det er nok hellere ikke nemt at være frisør med alle de forsigtige kunder jeg hører om, gennem frisører, "aaahh nu blev det liiige lidt for kort" "nej det var SLEEEET ikke den farve jeg bad om, men den der næsten-som-min-egen-farve" osv....
Da jeg for efterhånden længe siden den 8.marts 2013 (efter lidt over 2 år uden en tur i frisørstolen) væltede ind hos Line var det med hensigten om en pink manke...Havde sådan en lyst til at gøre noget HELT nyt, og når nu jeg hverken ville skift mand, børn, hus eller bilen ud, ja så måtte det jo være manken er skulle fornyes... Jeg fik klippet et par enorme vilde lunser af og fik en anonym tot farvet pink, Line ville lige lade mig synke fornemmelsen af farver og form først... klogt nok, for nu var jeg ENDNU mere hooked på en VILD omgang. Efter at have tumlet med min pinke tot, bestilte jeg atter tid i september, 12. september, helt præcis, kl 10 (kom en halv time før tid og godt for det, ellers var bettemand aaaaaldrig blevet afhentet hos legestuen i rette tid)... og væltede ud af døren kl 12.45 med Esbjergs viiiildeste fritz se her.
Og den fritz har jeg beholdt (næste gang skal der dog ske noget nyt, det har Line loooovet mig, i ved nye farver og måske ny form)
Beklager på forhånd alle de dårlige selfies af le moi, men jeg er bare ikke god til billeder.....
AAArmen kan i ikke godt forstå der skulle ske lidt nyt dengang i marts

og det var så det første udkast...

med min pinke stribe

her laver jeg en selfie i frisørstolen med det pisgule hår og en grov klipning d.12.sep

her var det endelige resultat

og her er fra sidst jeg fik frisket fritzen op, d. 19.dec 2013... so laaaaast year :D

Er hun ikke bare fantastisk hende Line, og ikke specielt dyr


6 kommentarer:

  1. Synes i begge to er skide seje :-)
    Rigtig god weekend til jer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak Ketty :) og god weekend til dug og dine :)

      Slet
  2. Fedt at du tør og fedt at hun vil!!
    Må også være sjovt for hende at få lov til at gå til den! :-)

    Er allerede spændt på næste opdatering... :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det krævede ikke de store overvejelser, det var bare frem med saksen og klip, det skulle jo gerne gro ud igen.
      Ja den kommer måske før end jeg lige regnede med. Skal måske sidde hårmodel godt nok ved en anden frisør, men der skulle der vist også være knald på

      Slet
  3. Du ER jo bare stang-lækker Susanne!

    SvarSlet