tirsdag den 17. april 2012

Hæklet tørklæde i cirkler

Er gået igang med et tørklæde. Fandt opskriften på nettet, men siden er desværre lukket :(. Jeg havde en rulle Kaunigarn liggende i de skønneste farver. Ville egentlig have gemt rullen til endnu en vendestrik ligesom den her, men med mit strikketempo tjaaa så måtte jeg lige tænke lidt anderledes....
Uh jeg ÆLSKER de farver.
Glæder mig også helt VILDT til den 30.april, da har jeg nemlig sidste arbejdsdag i stof 2000. Har valgt at hive 1 år ud af kalenderen og blive: hjemmedirektør med 4 ansatte under mig (manden og vores 3 skønne unger hi hi). Det bliver spændende og hvad der så skal ske når det år er gået, ja det må tiden vise. Kommer selvfølgelig til at savne mine dejlige kollegaer og vores skønne kunder, men det kan jo være jeg kommer så frygtelig tilbage ;0)
Pt håber jeg bare der bliver mere tid til at blogge, få lavet et par DIY og bringe lidt af alle mine ideer videre.

UPDATE opskriften findes her til at købe. Den er lavet af Linda Permann og hedder "Circles Scarf". Prøv evt også bare at google "circles scarf" by Linda Permann

6 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for at se din fine blog herinde :o) Jeg var jo vældig ked af at høre, den anden dag i butikken, at du stopper der, øv for mig. Du har givet mig en masse god inspiration til mange projekter og mange tak for det! Heldigvis ser det jo ud til, at det bare er at følge med herinde for fortsat at lade sig inspirere ;o) Jeg glæder mig til at følge med herinde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine
      Velkommen til.Ja jeg glæder mig også til at kunne bringe lidt af alle mine ting og ideer videre her på bloggen.

      Mange knus fra Susanne

      Slet
  2. Kan se du er kommet noget længere med tørklædet... måske det er et projekt jeg skulle give mig i kast med næste gang:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så nemt Connie, så det må du bare have gang i ;0). Har du klaret alle dine lapper?

      Slet
  3. ej for nogle skønne farver, hulk, at jeg ikke kan lide at gå i uld, øv.

    SvarSlet