torsdag den 30. maj 2013

Drenge!!!!!

Her til aften omkring kl 19. proklamere Nikolaj, at han da forresten liiige har lovet sin klasse en spandfuld kanelsnegle...." Det kan du da godt bage, ikke moar?" Og jeg som havde tænkt mig at sy lidt nyt outfit til blogtræf på lørdag, ja jeg måtte da lige sadle om....
Jeg spurgte pænt om jeg ikke bare måtte knalde en klassens time kage sammen, men NEJ!!!! Han havde jo lovet dem mine dejlige kanelsnegle, "som ALLE jo i klassen kan spise, moar"...
Den her gang var han dog i bedre tid end sidst... Der stod han nemlig oppe i klassen kl 10.00 og proklamerede at:" min mor er aaaaaltid derhjemme så hun kan da sagtens lige bage lidt fastelavnsboller til os"... (Det skal lige siges at der var blevet sendt en lille anonym meddelelse ud på skoleintra, om der ikke var nogen forældre der lige kunne bage lidt og den havde jeg lykkelig overset blandt alle de andre millioner meddelelser...)
Og ja som den søøøøøde moar jeg var/er, ja så knaldede jeg da lige en spandfuld snegle sammen (det var lige det jeg havde ingredienser til...) og kørte over på skolen, hvor jeg blev mødt af nogle MEGET taknemmelige lærer og pædagoger. Og Nikolaj var dagens helt i skysovs. Så nu må vi se om han bliver lige så populær i morgen...
Og NU!!! vil jeg tøffe ind til symaskinen og sy lidt, mens der ses Hercule Poirot på you tube... Godt med lidt mord midt i stikningerne ;)

5 kommentarer:

  1. Og han har jo så ret, ham Nikolaj! ; ) for det kunne du jo sagtens. Håber de nyder dem i dag. God fredag og weekend. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne jeg , men han har lovet mig at sige det i lidt bedre tid næste gang ;).
      Og i lige måde. Kh Susanne

      Slet
  2. Frække knægt :-) Men sådan er det jo med sønner, de ved lige hvordan de snor deres mødre :-) Ham af min er heldigvis så lille endnu at han ikke lover den slags på sin mors vegne - men det kommer nok ;-) Kh og god dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja du har noget at se frem til. Min mand kunne hellere ikke lade være med at trække på smilebåndet, for han har lavet nøjagtig det samme med sin mor... som får så søn, hi hi

      Slet
    2. Øh far... ikke får ;)

      Slet