torsdag den 1. november 2012

Lidt mere guf

Mmmm så kom mit strikkekit fra Spindelvæven. Så blusen på kreativ messe, men ville gerne have haft den i nogle andre farver. Blev enige med mig selv om (efter at have regnet lidt på det), at det blev for dyrt selv at vælge farver. Så jeg bestilte den i oliven m.aubergine. Det er faktisk en rigtig fin farve. Glæder mig til at komme igang med den (når nogle af de andre projekter er færdige).
Åh suk så mange ideer, så lidt tid. Kom nemlig også til at købe 100 blomster i hækling og strik på messen. Der var et tilbud jeg ikke kunne sige nej til....



5 kommentarer:

  1. Ja det gør jeg :D, men det er dejligt. Glæder mig til at komme i gang ;)

    SvarSlet
  2. Det er farligt at være på messe - der er så mange fristelser... eller inspiration :-) Det er en skøn blog du har og jeg melder mig fluks som fast læser.
    Du er velkommen til at slå et smut forbi min blog: kahrkreation.blogspot.dk
    God weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er du svimmer det er farligt, man er næsten ved at sprænges af gode idder og inspiration...
      Mange tak for de rosende ord :)har også været inde og melde mig på hos dig. Ville faktisk allerede have gjort det for en uge siden, men blev forstyret og kom fra det. Dejlig blog. Har faktisk også selv boet i Sønderborg under min uddannelse og var jeg ikke endt i Esbjerg, så var det der jeg havde boet i nu.
      kh Susanne

      Slet
    2. ja sønderborg er et skønt sted :-) Velkommen til hos mig - det er hyggeligt at du vil følge med.
      Ha en god dag.
      Kh Line

      Slet