tirsdag den 23. oktober 2012

Tilbage igen

Har fået lidt "klager" over stilheden her på bloggen, så her kommer lidt tegn på liv.
Vi har bagt cookies ala vintage. De er bare mums og så absolut godkendt af bettemand...
Vi får bagt en del herhjemme efter jeg er blevet hjemmegående. Intet bliver længere købt færdigbagt (bortset fra knækbrød, må ha' fundet en god nem opskrift). Men det er jo også en smal sag når man har det rigtige køkkengrej... EELSKER min "assistent original". Den er simpelthen alle pengene værd. Der kan jo ligefrem være noget i den dejlige store skål der medfølger. Havde ellers i sin tid forelsket mig noget så grundigt i "kitchenaid", men da jeg ved et tilfælde faldt over en kommentar om "assistenten" ja så var min nysgerrighed vakt og jeg googlede den. Ca samme pris som "kitchenaiden", men bare meget større. Jeg laver stort set alt på den (min gamle elpisker står nærmest bare og samler støv): rugbrød, boller (store og små portioner), kager, kartoffelmos, hjemmelavet pasta, you name it...
FANTASTISK MASKINE.
Nå nok om min dejlige maskine, synes bare lige jeg ville fortælle lidt om noget der kan gøre mig mindst lige så glad som min symaskine (og nej dette er desværre ikke et sponsoreret indlæg, og dog det er en delvis forskud på fødselsdagsgave/julegave til manden og mig fra mine forældre. De gav et lille tilskud, ikke dårligt...)



6 kommentarer:

  1. Uhmmmm kommer til at tænke på kanelsnegle. Burde eje en assistent , men det er nu endnu mere lækkert at få leveret kager og rugbrød fra dig. Tor også at det er kvinden bag maskinen der gør kagerne så gode.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha hvor er du sød. Ja Kanelsnegle ummm, bager jeg til fredag til vores krea tur ;)

      Slet
  2. Uhm de cookies ser lækre ud, dem bestiller jeg til vores fælles fødselsdag i december.

    Sjovt at se Kristoffers små graflefingre, uhm jeg snupper lige en kage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er blevet skrevet cookies på bagelisten til vores fødsdaw...
      Og han graflefingre har snuppet ikke så lidt kager fra den dåse siden de blev bagt...

      Slet
  3. De kakene så deilige ut, bruker min "assistent" mest til å bake brød.

    EWian

    SvarSlet
    Svar
    1. Du bliver bare NØD til at prøve de kager. De er bare mums

      Slet