tirsdag den 23. oktober 2012

De er så gode

De føromtalte cookies er meget eftertragtede.



6 kommentarer:

  1. Store dreng. Håber at han fik fat i nogle kager

    SvarSlet
    Svar
    1. Han kunne ikke få den åbnet. Han smøgede endda ærmerne op, men lige lidt hjalp. Jeg forbarmede mig dog over hans ihærdige forsøg og han fik sin kage...

      Slet
  2. Hahaha søde Kristoffer, og så er de puttet i bedstes gamle kagedåse, jeg tror den næsten er lige så gammel som mig, synes jeg kan erindre at bedste har haft den hele min barndom, den er snart antik.

    SvarSlet
  3. Glemte lige at skrive at i mit barndomshjem blev den kagedåse brugt til brunkager.

    Bedste var en knag til at bage, så Susanne har det ikke fra fremmede, du bagte også tit sammen med bedste.

    Husker du at banke på brødet??? Susannes bedste bankede altid på sit franskbrød når hun tog det ud af ovnen, så kunne hun høre om det var færdigt.

    SvarSlet
  4. Ja der skal så sandelig også brunkager i den til jul ;), regner ikke med cookiene holder særlig længe, så der god plads til brunkager....

    SvarSlet
    Svar
    1. Og ps ja jeg banker altid på brødet for at høre om det siger:"kom ind". Hun sagde nemlig altid:"kan du høre det siger kom ind"

      Slet