onsdag den 8. januar 2014

Godt nytår

HEY hvem stjal lige de sidste dage af 2013!!!!!! Ikke mig, for jeg havde travlt med at ligge vandret for blive klar til henholdsvis juleaften og nytårsaften.....
Hvornår er det jeg lærer at starte i goooood tid og IKKE vente til den 23. og den 31..... sqi & squ + en masse andre griiimme ord, som min mor nok lige ville vaske min mund i sæbevand for at lade flyde over mine sarte læber...
Nå og hvad fik fru Nikolajsen så tiden til at gå med... tja jeg prøvede at få nogenlunde styr på alle spindelvævene (og dem har vi dylme mange af), få bugt med alt vasketøjet (lykkedes IKKE, tror vasketøjskurven fordobler sig når man smider et ENKELT par sokker i den. De bliver efter mine beregninger til 3 par bukser, 10 par umage sokker, 4 par underdrenge og AAAAALT for mange t-shirts, og hey mine kurve virker endnu).
Jeg fik også lige konstateret at min ældste sønnike har fået gødning og var blevet aaaaalt for stor til hans grønlandske anorak, så jeg måtte bruge lidt tid bag symaskinen (for han havde jo selvfølgelig også fået vand i kælderen (læs; længere ben...) siden sidste år, eller bare siden i efteråret...). Yngstemanden kunne nøjes med et par sorte bukser og en af storebrors aflagte anorakker (gudskelov....). Tøsedatteren skulle jo vanen tro have et stk ny julekjole (kan jo ikke have den samme på som sidst... man er vel datter af en skrædder).
Nå ja og så nåede jeg jo ikke at få sent julekort ud heller... Det er squ hårdt at være hjemmedirektør, så øh.
Juleaften var vi her i hytten og som noget nyt havde vi slæææææbt naboen over for at hun ikke skulle sidde mutters alene hun hyggede sig så meget at hun blev til sidste pakke var åbnet (ville ellers være gået efter maden, men hyggede sig så meget at hun blev, dejligt)
Nytårsaften  var vi også hjemme, som vi aaaaltid er (er squ bare nemmere med alle ungerne). Jeg stod for det hele, fordi min sædvanlige wingmaaaan, Nielsen (en god god GOD ven af familien) først skulle have fri fra job og ville være her klokken 17. Vi er ellers et fast team i køkkenet og han er så huuuulens inspirerende, men jobbet det kunne han ikke komme udenom. Vi får 80'er klassikeren (og den har vi fået i maaaaange år nu) fondue, så det kræver jo egentligt ikke det store, men Nielsen der, han forstår squ et eller andet med dressinger, tilbehør og ja bare guf. Han er god.
Vi fik hoppet/tumlet/sådan lidt "nå-ja-vi-skulle-squ-da-ha-hoppet-nu, ik? eller-var-det-ved-det-sidste-slag"agtigt, men vi KOM ind i det nye år lettere forsinket.... typisk os...

Glædelig (bag)jul & Godt nytår.

ja det skulle så have været til øh julekortet

Lopperne i deres stiveste pus

ikke altid nemt at finde den rette grimasse

vores bette træ, som vi egenhændig var ude og fælde den 23.!!!!

Sikkerheden og bling-bling på plads

og ja det er ikke ørevoks der titter ud af hans ører, men propper...



5 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig også, vi ses i næste uge:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæææder jeg mig også til. Jeg vil bage kage til vi brækker os :D

      Slet
  2. Også godt nytår og glædelig bagjul til jer ;-)
    Dejligt at vide, at jeg ikke var den eneste som ikke fik sendt julekort ud, eller nåede en masse andet for den sags skyld...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg når aaaaldrig de ting jeg burde, men folk ved det og bærer over med mig... måske jeg bare skulle begynde nu med juleriet, så er jeg måske klar til december... men også kun måske :D

      Slet
  3. Hej. Jeg vil høre om du kan sy en-to graviditetskjoler? Min mail er: trine-louise@hotmail.com

    SvarSlet