søndag den 16. december 2012

Julegaver

Så er der lavet lidt julegaver af den hjemmesyede slags til nevøen, niecen og yngstemanden herhjemme... Dejlige velour og babyfløjl bukser.
Er også i gang med de bløde pakker til ældstemanden her på matriklen. Han trænger VILDT meget til bukser. Dem får i at se, når de er færdige. De er med neon gul detaljer. Manden min mente i første omgang, at det var for tøset, men da der kom baglommer på, måtte han erkende at de godt lige kunne skralde an til en knægt...

4 kommentarer:

  1. Hvorfor en nogen mænd bare så farveforskrækket.
    Jeg har en svigersøn som ser fuldstændig forskrækket ud hvis hans sønner har noget på der bare minder en lillebitte smule om tøsefarver..... så jeg skal virkelig passe på havd jeg syr og strikker.
    Men det er nogen rigtig søde bukser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt med de mænd der er bange for farver. Mine unger plejer at sige:"der findes ikke drenge- og pigefarver" så de er gudskelov ikke bange for farver og jeg ved de jeans jeg er ved at lave til ældste mand nok skal blive godkendt af modtageren.

      Slet
  2. Elsker de leopard bukser :-) hvilken slag rib har du i?? Hvilken bukse model bruger du??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dem er jeg også vild med. Det er en helt almindelig rib fra stof 2000 og mønstret er også fra stof 2000. Det hedder "Debbie". Jeg har valgt at sætte rib i ben og talje. I mønstret er det med fast kant

      Slet